Sluiten

Veelgestelde vragen

Antwoord op onze meest gestelde vragen

  • Overzicht van antwoorden op onze meestgestelde vragen
    Op ons klantenservice platform vind je alle antwoorden en oplossingen op de meest gestelde vragen en meest gebruikte diensten. Het antwoord op de meest gestelde vragen vind je hier ons overzicht of bekijk hieronder de veelgestelde vragen door onze klanten.

Account / mijn gegevens

  • Hoe krijg ik toegang tot de webshop van Baars & Bloemhoff?

    Als klant van Baars & Bloemhoff krijg je met een webshop account toegang tot actuele productprijzen, orderhistorie, bestellijsten, facturen en meer.

    1) Ben je nog geen klant van Baars & Bloemhoff? Klik dan hier en binnen 2 minuten ben je klant. Je ontvangt ook direct een webshopaccount waarmee je gelijk na inschrijving producten kan bestellen!

    2) Heb je al een klantnummer bij Baars & Bloemhoff, maar ben je nog niet in het bezit van een webshop account? Vul dan het formulier 'klant worden' in welke je kunt vinden onder het menu Inloggen of klik hier.

    3) Heb je al een account aangemaakt? Klik dan op de knop 'Inloggen' en voer hier je emailadres en wachtwoord in.

  • Ik ben mijn wachtwoord vergeten, wat nu?
    Op de inlogpagina is het via de link ‘Wachtwoord vergeten’ mogelijk om een nieuw wachtwoord aan te vragen. Of herstel je wachtwoord door hier te klikken. Deze zal dan direct per email worden toegezonden. Via de link die in de mail staat, kun je een nieuw wachtwoord opgeven.
  • Waar kan ik mijn accountgegevens wijzigen?
    Log in op onze website en bekijk je actuele accountgegevens in “Mijn gegevens”. Wil je een wijziging doorgeven? Mail dan naar: webshop@baars-bloemhoff.nl en vermeld hierin je oude en nieuwe gegevens en je klantnummer.
  • Hoe kan ik mij aan- of afmelden voor de nieuwsbrief?
    Onderaan deze pagina kun je je aanmelden voor de nieuwsbrief. Vul je emailadres in en klik op de knop 'Aanmelden'. Mocht je je bedenken en niet langer de nieuwsbrieven willen ontvangen, schrijf je dat uit onderaan de mail door op 'Afmelden' te klikken. 
    (onderaan elke ontvangen nieuwsbrief staat 'Afmelden')

Bestellen

  • Hoe zoek ik een artikel?
    Het zoeken van een artikel kan op twee meerdere manieren:

    1) Via de zoekbalk die bovenaan op elke pagina staat.



    2)Door met je muis over de productgroepen te bewegen en daarna te klikken op de gewenste productgroep. Let op: vergeet hierbij niet de extra filters, aan de linker zijde. Deze verfijnen gemakkelijk je zoekresultaat naar het specifieke product waar je naar opzoek bent. 



  • Hoe kan ik een artikel bestellen?
    1. Zoek het artikel door te bladeren via de navigatie of via de zoekbalk.
    2. Na het openen van een productpagina is er de mogelijkheid om een bestelhoeveelheid op te geven, daarna klik je op ‘Bestel nu’.
    3. Het artikel wordt nu toegevoegd aan je winkelmand.
    4. Klik op het icoontje van de winkelmand om naar het overzicht in je winkelmand te gaan en het bestelproces van je order af te ronden.

    Of bekijk hier de instructievideo voor meer uitleg.
  • Hoe weet ik welke artikelen er in mijn order zitten?
    Klik op de winkelmand rechts bovenin op elke pagina, om de inhoud van je winkelmand weer te geven.
  • Hoe kan ik een artikel op een bestellijst plaatsen?
    Met de bestellijsten kan je al je voorraadproducten managen of toekomstige orders alvast klaarzetten. Zo hoef je niet meer continu de producten op te zoeken, maar kan je er makkelijk naar toe navigeren. 

    Zodra je bent ingelogd kun je op de lister en de product detail pagina een artikel op een bestaande of nieuwe bestellijst plaatsen. Via je 'mijn account' omgeving kan je naar je bestellijsten navigeren.
  • Hoe vraag ik een sample aan?
    Bekijk de instructievideo of ga direct naar de productpagina van jouw gewenste
    proefmonster en klik op de button “Monster aanvragen”. Deze wordt direct aan
    jouw winkelmand toegevoegd.
  • Kun je de sample van jouw artikel niet terugvinden in de webshop?
    Neem dan direct contact op met een van onze leveranciers en vraag jouw
    gewenste proefmonster(s) rechtstreeks aan.
  • Waar kan ik mijn prijzen terugvinden?
    Na inlog zie je direct jouw prijzen in de webshop per artikel. Daarnaast kun je jouw
    prijslijst downloaden in je account via “Mijn prijslijst”.
  • Hoe vraag je een persoonlijke offerte aan?
    Dit doe je gemakkelijk en snel via op baars-bloemhoff.nl. Plaats alle gewenste items in de
    winkelmand en druk op de knop “Vraag offerte aan”. Bekijk de instructievideo voor meer informatie en uitleg.
  • Bewaart de webshop alle artikelen die ik in mijn winkelmand zet?
    Ja, de webshop onthoudt welke artikelen in je winkelmand zijn geplaatst. Nadat je bent uitgelogd en daarna weer inlogt zullen alle items nog in je winkelmand staan. Zo is het mogelijk om meerdere keren per dag in en uit te loggen en artikelen aan je winkelmand toe te voegen, alvorens de order in zijn geheel door te zetten.
  • Hoe kan ik mijn materialen bewerkt geleverd hebben?

    Onze vaste partner ZagenZagen verzorgt strak op maat gezaagde plaatmaterialen. Maak via deze link direct gebruik van de handige online zaagservice tool.

  • Kan ik mijn order nog wijzigen?
    Zolang je de order nog niet definitief hebt bevestigd kan je deze nog wijzigen. Het is mogelijk om het aantal aan te passen, artikelen toe te voegen en/of te verwijderen. 

    Indien je order al is besteld dan kun je de order niet meer wijzigen in de webshop. Je kan dan het beste je wijziging doorgeven door contact op te nemen met onze binnendienst. 
    Ben je een artikel ‘vergeten’ te bestellen na het definitief maken van je order, dan kan je deze niet meer aan de huidige order toevoegen. Maak dan een geheel nieuwe order aan voor dezelfde leverdag. Je kan in het opmerkingenveld in de checkout vermelden ‘toevoegen bij vorige order’ om te voorkomen dat er extra vrachtkosten worden berekend.
  • Zijn alle artikelen in de webshop altijd op voorraad?
    Bij een artikel wordt de levertijd weergegeven afhankelijk van het te bestellen aantal. Mocht je een artikel eerder nodig hebben dan het systeem aangeeft of andere vragen hebben, neem dan altijd contact op met je vestiging of accountmanager. Dan kijken we samen naar de mogelijkheden.
  • Kan ik mijn order nog annuleren?
    Zodra een order definitief is gemaakt kan deze niet meer via het systeem worden geannuleerd. Neem hiervoor altijd direct contact op met een van onze medewerkers van de binnendienst.

Levering

  • Wat zijn de levertijden?

    De actuele levertijd wordt getoond in de webshop per artikel. Deze voorraadstatus geldt zowel voor onze voorraad in Zaandam, of op het moment dat je artikelen in bestelling staan bij onze leverancier. Mocht er iets wijzigen, wordt dit direct getoond op de website. Bekijk de video voor meer uitleg over onze voorraadhoogte of vraag een van onze medewerkers.



  • Op welke dagen wordt er bezorgd?
    Voor al onze voorraadartikelen geldt: ‘Voor 17:00 besteld, volgende werkdag in huis! Bekijk hier ons afleverschema.
  • Waar zie ik hoe laat mijn zending komt?
    In de mijn account omgeving vind je de actuele status van je bestelling en het verwachte tijdsvak voor jouw levering. Deze Track & Trace informatie ontvang je ook voorafgaand aan je levering via de mail. Log hier direct in.
  • Kan ik een specifieke bezorgdatum opgeven?
    Bij het definitief maken van een order kun je een gewenste bezorgdatum opgeven. Na het definitief doorvoeren van de order ontvang je per email een bevestiging van de order en de definitieve leverdatum.
  • Wat zijn de bezorgkosten?
    Bij orders boven € 450,-leveren we de materialen franco. Voorwaarde is dat het in één levering in Nederland gelost kan worden (met uitzondering van de Waddeneilanden). Bij orders onder € 450,- betaal je per order een vrachtbijdrage van € 50,-.
  • Kan ik een standaard bezorgadres instellen of een adres toevoegen?
    Door op je naam te klikken kom je op je ‘mijn account’ pagina. Hier is het mogelijk om een bestaand bezorgadres te kiezen die standaard wordt gekozen in de checkout van je order. In de checkout kun je ook een nieuw bezorgadres aanmaken door op '+ nieuw bezorgadres aanmaken' te klikken.

Betaling

  • Op welke manieren kan ik betalen?
    De betaling geschiedt op dezelfde wijze als al je andere betalingen aan Baars & Bloemhoff. Naast de optie te betalen op rekening, is het ook mogelijk via iDeal te betalen. Voor meer informatie kan je het beste telefonisch contact opnemen met een van onze medewerkers.

Retouren

  • Kan ik een product retouren?

    Het is mogelijk om goederen retour te sturen of op te laten halen. Je neemt hiervoor contact op met één van onze verkoopmedewerkers en zij maken dan een afspraak voor het retourhalen of retourbrengen van de goederen.

    Goederen die retour komen worden voor 80% vergoed, mits onbeschadigd, onbewerkt, onbehandeld en nog in de originele verpakking. Dit geldt alleen voor goederen die door Baars & Bloemhoff zelf op voorraad worden gehouden, goederen die speciaal voor je zijn besteld kunnen wij helaas niet retour nemen.

Materialen

  • Heb je inspiratie opgedaan voor jouw materiaalkeuze, maar nog niet het juiste decor gevonden?
    Maak dan gebruik van onze decor kiezer of bekijk de projectenpagina. Inspiratie nodig? Bekijk deze pagina voor meer inspiratie of bezoek een van onze Broeinest locaties.
  • Wil je onze materialen in het echt bewonderen?
    Maak dan een afspraak op een van de Broeinest locaties in Amsterdam, Eindhoven, Rotterdam of Utrecht. Hier vind je een actueel overzicht van de verschillende collecties en bijbehorende collectieboeken, materialen op grootformaat en samples.
  • Heb je een vraag over het verwerken en toepassen van materialen?
    In onze kennisbank delen we handige tips & tricks voor de verwerking, brengen we productieprocessen in beeld, duiken we dieper in thema’s als duurzaamheid en gezondheid en geven we antwoord op veel gestelde vragen van interieurbouwers, ontwerpers en architecten. Voor specifieke informatie van een product of merk, kun je op de merk- en/of productpagina(s) terecht. Hier vind je uitgebreide informatie en beschikbare PDF-downloads.

Contact

  • Hoe kan ik contact opnemen?
    Toch nog vragen? Neem dan contact op met je vestiging of accountmanager.

    Email:
    sales@baars-bloemhoff.nl
    KvK nummer: 30232830
    BTW nummer: NL007495912B01

Favorieten

Om gebruik te kunnen maken van het opslaan van favorieten dien je ingelogd te zijn.

Inloggen