Veelgestelde vragen

Account / mijn gegevens

  • Hoe krijg ik toegang tot de webshop van Baars & Bloemhoff?

    Als klant van Baars & Bloemhoff krijg je met een webshop account toegang tot actuele productprijzen, orderhistorie, bestellijsten, facturen en meer.

    1) Ben je nog geen klant van Baars & Bloeomhoff? Klik dan hier en binnen 2 minuten ben je klant. Je ontvangt ook direct een webshopaccount waarmee je gelijk na inschrijving producten kan bestellen!

    2) Heb je al een klantnummer bij Baars & Bloemhoff, maar ben je nog niet in het bezit van een webshop account? Vul dan het formulier 'klant worden' in welke je kunt vinden onder het menu Inloggen of klik hier.

    3) Heb je al een account aangemaakt? Klik dan op de knop 'Inloggen' en voer hier je emailadres en wachtwoord in.

  • Ik ben mijn wachtwoord vergeten, wat nu?
    Op de inlogpagina is het via de link ‘Wachtwoord vergeten’ mogelijk om een nieuw wachtwoord aan te vragen. Of herstel je wachtwoord door hier te klikken. Deze zal dan direct per email worden toegezonden. Via de link die in de mail staat, kun je een nieuw wachtwoord opgeven.
  • Ik heb een nieuw e-mailadres. Moet ik nu ook een nieuw account maken?
    Je account is gekoppeld aan jouw e-mailadres. Als je een nieuw e-mailadres hebt zal het account moeten worden aangepast om je historie te kunnen behouden. Om je e-mailadres aan te laten passen kan je een mail sturen naar webshop@baars-bloemhoff.nl. Vermeldt hierin je oude-, nieuwe e-mailadres en je klantnummer. Je wachtwoord zal hetzelfde blijven.
  • Hoe kan ik mij aan- of afmelden voor de nieuwsbrief?
    Onderaan deze pagina kun je je aanmelden voor de nieuwsbrief. Vul je emailadres in en klik op de knop 'Aanmelden'. Mocht je je bedenken en niet langer de nieuwsbrieven willen ontvangen, schrijf je dat uit onderaan de mail door op 'Afmelden' te klikken. 
    (onderaan elke ontvangen nieuwsbrief staat 'Afmelden')

Bestellen

  • Hoe zoek ik een artikel?
    Het zoeken van een artikel kan op twee meerdere manieren:

    1) Via de zoekbalk die bovenaan op elke pagina staat.



    2)Door met je muis over de productgroepen te bewegen en daarna te klikken op de gewenste productgroep. Let op: vergeet hierbij niet de extra filters, aan de linker zijde. Deze verfijnen gemakkelijk je zoekresultaat naar het specifieke product waar je naar opzoek bent. 



  • Hoe kan ik een artikel bestellen?
    Zoek het artikel door te bladeren via de navigatie of via de zoekbalk. Na het openen van een artikel is er de mogelijkheid om een bestel hoeveelheid in te geven en daarna op ‘Bestel nu’ te klikken. Het artikel wordt nu toegevoegd aan je winkelmand.

    Rechts boven op het scherm wordt het totaal aantal winkelmand-items en het totaalbedrag exclusief BTW van de order weergegeven. Klik op het icoontje van het winkelmand om naar het overzicht in je winkelmand te gaan en het bestelproces van je order verder af te ronden.
  • Hoe weet ik welke artikelen er in mijn order zitten?
    Klik op de winkelmand rechts bovenin op elke pagina, om de inhoud van je winkelmand weer te geven.
  • Hoe kan ik een artikel op een bestellijst plaatsen?
    Met de bestellijsten kan je al je voorraadproducten managen of toekomstige orders alvast klaarzetten. Zo hoef je niet meer continu de producten op te zoeken, maar kan je er makkelijk naar toe navigeren. 

    Zodra je bent ingelogd kun je op de lister en de product detail pagina een artikel op een bestaande of nieuwe bestellijst plaatsen. Via je 'mijn account' omgeving kan je naar je bestellijsten navigeren.
  • Bewaart de webshop alle artikelen die ik in mijn winkelmand zet?
    Ja, de webshop onthoudt welke artikelen in je winkelmand zijn geplaatst. Nadat je bent uitgelogd en daarna weer inlogt zullen alle items nog in je winkelmand staan. Zo is het mogelijk om meerdere keren per dag in en uit te loggen en artikelen aan je winkelmand toe te voegen, alvorens de order in zijn geheel door te zetten.
  • Kan ik mijn order nog wijzigen?
    Zolang je de order nog niet definitief hebt bevestigd kan je deze nog wijzigen. Het is mogelijk om het aantal aan te passen, artikelen toe te voegen en/of te verwijderen. 

    Indien je order al is besteld dan kun je de order niet meer wijzigen in de webshop. Je kan dan het beste je wijziging doorgeven door contact op te nemen met 030-2806955. 
    Ben je een artikel ‘vergeten’ te bestellen na het definitief maken van je order, dan kan je deze niet meer aan de huidige order toevoegen. Maak dan een geheel nieuwe order aan voor dezelfde leverdag. Je kan in het opmerkingenveld in de checkout vermelden ‘toevoegen bij vorige order’ om te voorkomen dat er extra vrachtkosten worden berekend.
  • Zijn alle artikelen in de webshop altijd op voorraad?
    Bij een artikel wordt de levertijd weergegeven afhankelijk van het te bestellen aantal. Mocht je een artikel eerder nodig hebben dan het systeem aangeeft of andere vragen hebben, neem dan altijd contact op met je vestiging of accountmanager. Dan kijken we samen naar de mogelijkheden.
  • Kan ik mijn order nog annuleren?
    Zodra een order definitief is gemaakt kan deze niet meer via het systeem worden geannuleerd. Neem hiervoor altijd direct contact op via telefoonnummer 030-2806955.

Levering

  • Wat zijn de levertijden?
    De verwachte levertijd staat vermeld naast elk artikel. Hou hierbij wel rekening met ons afleverschema.
  • Op welke dagen wordt er bezorgd?
    Voor al onze voorraadartikelen geldt: ‘Voor 17:00 besteld, volgende werkdag in huis! Bekijk hier ons afleverschema.
  • Kan ik een specifieke bezorgdatum opgeven?
    Bij het definitief maken van een order kun je een gewenste bezorgdatum opgeven. Na het definitief doorvoeren van de order ontvang je per email een bevestiging van de order en de definitieve leverdatum.
  • Wat zijn de bezorgkosten?
    Bij orders boven € 300,-leveren we de materialen franco. Voorwaarde is dat het in één levering in Nederland gelost kan worden (met uitzondering van de Waddeneilanden). Bij orders onder € 300,- betaal je per order een vrachtbijdrage van € 40,-.
  • Kan ik een standaard bezorgadres instellen of een adres toevoegen?
    Door op je naam te klikken kom je op je ‘mijn account’ pagina. Hier is het mogelijk om een bestaand bezorgadres te kiezen die standaard wordt gekozen in de checkout van je order. In de checkout kun je ook een nieuw bezorgadres aanmaken door op '+ nieuw bezorgadres aanmaken' te klikken.

Betaling

  • Op welke manieren kan ik betalen?
    De betaling geschiedt op dezelfde wijze als al je andere betalingen aan Baars & Bloemhoff. Naast de optie te betalen op rekening, is het ook mogelijk via iDeal te betalen. Voor meer informatie kan je het beste telefonisch contact opnemen met een van onze medewerkers.

Retouren

  • Ik wil een artikel retourneren, hoe doe ik dat?
    Neem eerst contact op met je vestiging of accountmanager. Jouw retourzendingen kunnen zonder toestemming van een verkoper niet worden geaccepteerd. Goederen kunnen niet worden geretourneerd wanneer deze:
    • zijn beschadigd
    • een beschadigde verpakking hebben
    • custom aanpassingen hebben
    • geheel of gedeeltelijk zijn verwerkt
  • Hoe lang, na ontvangst, kan ik een artikel retourneren?
    Neem contact op met je vestiging of je accountmanager.
  • Ik heb een beschadigd artikel binnen gekregen, wat kan ik doen?
    Vervelend dat je een artikel van ons hebt ontvangen dat beschadigd is. Neem contact op met je vestiging of accountmanager, dan helpen we je natuurlijk zo snel mogelijk aan een nieuw artikel.

Contact

  • Hoe kan ik contact opnemen?
    Toch nog vragen? Neem dan contact op met je vestiging of accountmanager.  

    Email:
    webshop@baars-bloemhoff.nl
    KvK nummer: 30232830
    BTW nummer: NL007495912B01
Sluit

Favorieten

Om gebruik te kunnen maken van het opslaan van favorieten dien je ingelogd te zijn.

Inloggen
Weet je zeker dat je dit product uit de favorietenlijst wilt verwijderen?