Veelgestelde vragen
Antwoord op onze meest gestelde vragen
-
Overzicht van antwoorden op onze meestgestelde vragen
Op ons klantenservice platform vind je alle antwoorden en oplossingen op de meest gestelde vragen en meest gebruikte diensten. Het antwoord op de meest gestelde vragen vind je hier ons overzicht of bekijk hieronder de veelgestelde vragen door onze klanten.
Account / mijn gegevens
-
Hoe krijg ik toegang tot de webshop van Baars & Bloemhoff?
Als klant van Baars & Bloemhoff krijg je met een webshop account toegang tot actuele productprijzen, orderhistorie, bestellijsten, facturen en meer.1) Ben je nog geen klant van Baars & Bloemhoff? Klik dan hier en wordt binnen 2 minuten klant. Je ontvangt ook direct een webshop account waarmee je meteen na inschrijving producten kan bestellen!2) Heb je al een klantnummer bij Baars & Bloemhoff of Stiho, maar ben je nog niet in het bezit van een webshop account? Vul dan dit Webshop aanvraag formulier in.3) Heb je al een account aangemaakt? Klik dan op de knop 'Inloggen' en voer je e-mailadres en wachtwoord in.
-
Ik ben mijn wachtwoord vergeten, wat nu?
Op de inlogpagina is het via de link ‘Wachtwoord vergeten?’ mogelijk om een nieuw wachtwoord aan te vragen. Of herstel je wachtwoord door hier te klikken. Deze zal dan direct per e-mail worden toegezonden. Via de link die in de mail staat, kun je een nieuw wachtwoord opgeven.
-
Het lukt niet om in te loggen, wat nu?
Het kan zijn dat je account tijdelijk is geblokkeerd omdat je meer dan 6 keer een verkeerd wachtwoord hebt ingevuld. Na een halfuur wordt je account weer vrijgegeven en kun je het opnieuw proberen. Mocht je je wachtwoord vergeten zijn, kun je op de inlogpaina via de link 'Wachtwoord vergeten?' je wachtwoord herstellen. Deze zal dan direct per e-mail worden toegzonden.
-
Waar kan ik mijn accountgegevens wijzigen?
Log in op onze website en bekijk je actuele accountgegevens onder het kopje “Mijn gegevens”. Wil je een wijziging doorgeven? Mail dan naar: webshop@baars-bloemhoff.nl en vermeld:- Je oude gegevens- Je nieuwe gegevens- Je klantnummer
-
Ik wil me inschrijven als klant, maar ik krijg de melding dat mijn bedrijf al staat ingeschreven.
Dit kan één van de volgende redenen hebben:1. Je bent al ingeschreven als klant bij Baars & Bloemhoff, maar je hebt nog geen webshop account.2. Je bent al ingeschreven als klant bij ons Stiho; net als Baars & Bloemhoff onderdeel van moederorganisatie DSG.
-
Hoe kan ik mij aan- of afmelden voor de nieuwsbrief?
Wil je exclusieve aanbiedingen en het laatste nieuws ontvangen? Meld je dan hier aan voor onze nieuwsbrief. Vul je e-mailadres in en klik op de knop 'Aanmelden'. Mocht je je bedenken en niet langer onze nieuwsbrieven willen ontvangen, schrijf je dan uit onderaan de mail door op 'Afmelden' te klikken, onderaan elke ontvangen nieuwsbrief staat 'Afmelden'.
-
Hoe verwijder ik mijn accountgegevens?
We vinden het enorm jammer dat je ons verlaat!
Om je account te verwijderen, kan je een verzoek sturen per e-mail naar privacy@dsgdiensten.nl. Vermeld hierin je klantnummer en stuur een kopie van je legitimatiebewijs mee. Zonder geldige legitimatie kunnen we geen verzoeken in behandeling nemen. Wij zorgen dat je gegevens, waar mogelijk, worden verwijderd. Let op: Wettelijk gezien mogen we niet altijd alle gegevens verwijderen. Mocht je hier meer informatie over willen, kun je dit ook aan onze Privacy-afdeling vragen.
Bestellen
-
Hoe zoek ik een artikel?
Er zijn verschillende manieren om het artikel te vinden waar je naar op zoek bent.1) Met de zoekbalk bovenaan de website kun je gericht zoeken door je zoekopdracht in te typen. Vul simpelweg de gewenste zoekterm of artikelnummer in en alle relevante zoekresultaten zullen worden weergegeven. Met de zoekbalk kun je bijvoorbeeld zoeken naar ‘MDF V313' of ‘Eiken fineer’.2) Een andere manier om te zoeken, is door te bladeren door het assortiment. Kies hiervoor eerst de gewenste categorie links in het menu onder het kopje 'Assortiment'. Het kan zijn dat je behoorlijk veel zoekresultaten te zien krijgt. Je kunt het aantal resultaten verkleinen door filters toe te passen zoals merk, structuur en kleur.
-
Hoe kan ik een artikel bestellen?
1. Zoek het artikel door te bladeren via de navigatie of via de zoekbalk.2. Na het openen van een productpagina is er de mogelijkheid om een bestelhoeveelheid op te geven, daarna klik je op ‘Bestel nu’.3. Het artikel wordt nu toegevoegd aan je winkelmand.4. Klik op het icoontje van de winkelmand om naar het overzicht in je winkelmand te gaan en het bestelproces van je order af te ronden.
-
Hoe weet ik welke artikelen er in mijn bestelling zitten?
Klik op de winkelmand rechts bovenaan de pagina, om de inhoud van je winkelmand weer te geven.
-
Hoe kan ik een artikel op een bestellijst plaatsen?
Met de bestellijsten kan je al je voorraadproducten beheren of toekomstige bestellingen alvast klaarzetten. Zo hoef je niet meer continu de artikelen op te zoeken, maar kan je er meteen naar toe navigeren.Zodra je bent ingelogd kun je op de productlister en de productpagina een artikel op een bestaande of nieuwe bestellijst plaatsen. Via jouw 'mijn account' omgeving kan je eenvoudig naar je bestellijsten navigeren.
-
Hoe vraag ik een monster aan?
Ga naar de productpagina van jouw gewenste monster en klik op de button 'Monster aanvragen'. Deze wordt direct aan jouw winkelmand toegevoegd.
-
Kun je het monster van jouw artikel niet terugvinden in de webshop?
Neem dan rechtstreeks contact op met een van onze leveranciers en vraag jouw gewenste sample(s) aan.
-
Waar kan ik mijn prijzen terugvinden?
Nadat je inlogt in je account zie je meteen jouw prijzen per artikel in de webshop staan. Daarnaast kan je altijd jouw prijslijst downloaden in je account via 'Mijn prijslijst'.
-
Hoe vraag ik een persoonlijke offerte aan?
Een offerte vraag je eenvoudig en snel aan via onze webshop. De knop "Vraag offerte aan" wordt geactiveerd boven de € 3500,- excl. BTW. Voeg alle gewenste artikelen waarvoor je een offerte wilt aanvragen toe aan de winkelmand en vraag de offerte aan. Wanneer je de offerte van ons ontvangt kan je deze goedkeuren of afwijzen in jouw account omgeving.
-
Bewaart de webshop alle artikelen die ik in mijn winkelmand zet?
Ja, de webshop onthoudt welke artikelen in je winkelmand zijn geplaatst. Nadat je bent uitgelogd en daarna weer inlogt zullen alle items nog in je winkelmand staan. Zo is het mogelijk om meerdere keren per dag in en uit te loggen en artikelen aan je winkelmand toe te voegen voordat je jouw bestelling afrond.
-
Hoe kan ik mijn materialen bewerkt geleverd hebben?
Onze vaste partner verzorgt strak op maat gezaagde plaatmaterialen. Maak via deze link direct gebruik van onze handige online bewerkingstool.
-
Kan ik mijn bestelling nog wijzigen?
Zolang je jouw bestelling nog niet definitief hebt bevestigd kan je deze nog wijzigen. Dan is het voor jou nog mogelijk om het aantal aan te passen, artikelen toe te voegen en/of te verwijderen.Ben je een artikel ‘vergeten’ te bestellen na het definitief maken van je bestelling? Maak in dat geval een nieuwe bestelling aan voor dezelfde leverdag. Selecteer vervolgens in de checkout ‘Ik heb meerdere orders op dezelfde leverdag’ in het het dropdownmenu 'Opmerkingen' om te voorkomen dat er voor jou extra vrachtkosten worden berekend.
-
Wat is de levertijd?
Login op onze webshop en navigeer naar de productlister of productpagina om de actuele levertijden per artikel te zien. Onze webshop geeft real time inzicht in de voorraden en levertijden. Mocht er iets wijzigen, wordt dit direct getoond op onze webshop.
-
Kan ik mijn order nog annuleren?
Zodra een bestelling definitief is gemaakt kan deze niet meer via de webshop worden geannuleerd. Neem hiervoor altijd direct contact op met onze klantenservice of, indien van toepassing, jouw vaste contactpersoon.
Levering
-
Op welke dagen wordt er bezorgd?
Voor al onze voorraadartikelen geldt: ‘Voor 17:00 uur besteld, volgende leverdag in huis! Bekijk hier ons afleverschema.
-
Wanneer wordt mijn bestelling geleverd?
In jouw "Mijn account" omgeving vind je de actuele status van je bestelling en het verwachte tijdsvak voor jouw levering. Deze Track & Trace informatie ontvang je ook voorafgaand aan je levering via de mail.
-
Kan ik een specifieke bezorgdatum opgeven?
Bij het definitief maken van jouw bestelling kan je een gewenste bezorgdatum opgeven. Na het definitief doorvoeren van de bestelling ontvang je per e-mail een bevestiging van de bestelling en de definitieve leverdatum.
-
Wat zijn de bezorgkosten?
Bij bestellingen boven € 450,- leveren we de materialen franco. Voorwaarde is dat het in één levering in Nederland of België gelost kan worden (met uitzondering van de Waddeneilanden). Bij bestellingen onder € 450,- betaal je per order een vrachtbijdrage van € 50,-.
-
Kan ik een standaard bezorgadres instellen of een adres toevoegen?
Door op je naam te klikken kom je op je ‘Mijn account’ pagina. Hier is het mogelijk om een bestaand bezorgadres te kiezen die standaard wordt gekozen in de checkout van je bestelling. In de checkout kun je ook een nieuw bezorgadres aanmaken door onder het kopje 'Bezorging' in het dropdownmenu 'Bezorgadres' 'Nieuw adres' te selecteren.
Betaling
-
Op welke manieren kan ik betalen?
Bij Baars & Bloemhoff heb je de keuze uit verschillende betaalwijzen:- Betalen met iDEAL- Betalen met automatische incasso- Betalen op rekeningHet kan voorkomen dat je niet altijd gebruik kunt maken van alle bovengenoemde betaalwijzen, ook wanneer dit bij eerdere bestellingen wel het geval was.
Klachten
-
Ik heb een beschadigd artikel ontvangen, wat nu?
Ai, vervelend dat je schade hebt! Om deze schade zo snel mogelijk op te lossen, kun je deze direct online melden via ons schade formulier.
-
Ik heb een verkeerd artikel ontvangen, wat nu?
Oeps, dat is niet de bedoeling! Om dit zo snel mogelijk recht te zetten, neemt je contact op met onze klantenservice of, indien van toepassing, jouw vaste contactpersoon. Zij maken een afspraak met je voor een nieuwe levering.
Retouren
-
Kan ik een artikel retour sturen?
Het is mogelijk om artikelen retour te sturen. Je neemt hiervoor contact op met onze klantenservice of, indien van toepassing, jouw vaste contactpersoon. Zij maken een afspraak met je voor het retour halen van de artikelen.Artikelen die retour komen worden voor 80% vergoed, mits onbeschadigd, onbewerkt, onbehandeld en nog in de originele verpakking. Dit geldt alleen voor artikelen die door Baars & Bloemhoff zelf op voorraad worden gehouden, artikelen die speciaal voor je zijn besteld kunnen wij helaas niet retour nemen.
Materialen
-
Kan ik jullie materialen in het echt zien?
Op één van de Broeinest locaties in Amsterdam, Eindhoven, Rotterdam of Utrecht vind je een actueel overzicht van de verschillende collecties en bijbehorende collectieboeken, materialen op grootformaat en samples. Plan hier een afspraak in.
-
Hoe kan ik jullie materialen toepassen en/of verwerken?
In onze kennisbank delen we handige tips & tricks voor de verwerking, brengen we productieprocessen in beeld, duiken we dieper in thema’s als duurzaamheid en gezondheid en geven we antwoord op veel gestelde vragen van interieurbouwers, ontwerpers en architecten. Voor specifieke informatie van een product of merk, kun je op de merk- en/of productpagina(s) terecht. Hier vind je uitgebreide informatie en beschikbare PDF-downloads.
Hulp & contact
