Krijg je ons telefonisch niet te pakken? Stuur ons dan een 
mail of bel jouw contactpersoon op zijn/haar mobiele nummer. 

Sluiten

Spaar mee voor de mooiste cadeaus!

Al jaren kan je bij Baars & Bloemhoff tijdens het Spaarplan sparen voor de mooiste cadeaus! Als deelnemer aan het Spaarplan 2022 krijg je voor elke € 100,- die je besteedt één gratis spaarpunt. En materiaal bestellen is nu makkelijker dan ooit! Of het nu via de app, webshop, per mail of telefonisch is, het kan allemaal.

Sta je nog niet ingeschreven voor het Spaarplan? Klik dan op de blauwe button en schrijf je in zodat je vanaf 1 oktober 2022 direct meespaart! Klik hier voor de spelregels en de veelgestelde vragen.
Schrijf mij in

De voordelen van deelnemen aan het Spaarplan

 
Spaarpunten

Voor elke €100 spaar je één spaarpunt

Wissel je spaarpunten in voor de mooiste cadeaus

Spaardeals

Met de Spaardeals spaar je nóg sneller

Spaar extra punten bij geselecteerde productgroepen
Download BestelApp

Materiaal bestellen is nu makkelijker dan ooit

Download nu onze app om nog makkelijker te bestellen


SPAAR NÓG SNELLER MET ONZE SPAARDEALS

Bestel je in een van de maandelijkse Spaardeals productgroepen, dan spaar je nóg sneller je gewenste puntensaldo bij elkaar! Klik hier voor een overzicht van de Spaardeals en het aantal punten dat je extra spaart per productgroep.

Bekijk de Spaardeals

ZO WERKT HET:

  • Bij elke € 100,- excl. BTW die je besteedt krijg je één gratis spaarpunt.
  • Alleen klanten die zich per 1 september 2022 via de Baars & Bloemhoff website hebben aangemeld sparen punten voor gratis cadeaus. 
  • Jouw hele bedrijf spaart mee met elke order. Per bedrijf is er één contactpersoon die zich inschrijft om de punten daadwerkelijk te verzilveren. 
  • Er kan worden gespaard voor spaarpunten in de periode vanaf 1 oktober tot en met 31 december 2022. Spaarpunten gelden over de orders die geplaatst en gefactureerd zijn in deze periode.
  • Dagelijks worden de spaarpunten berekend op basis van gefactureerde orders vanaf 1 oktober tot en met 31 december 2022.
  • Je ontvangt wekelijks een update van je puntensaldo per e-mail.
  • Spaarpunten kunnen tot en met 31 januari 2023 worden verzilverd. 
  • Mocht je nog andere vragen hebben, neem dan contact op met jouw contactpersoon.

Veelgestelde vragen Spaarplan

Hier vind je alle antwoorden en oplossingen op de meest gestelde vragen rondom het Spaarplan.

Algemeen

  • Hoe kan ik mij inschrijven voor het Spaarplan?
    Om je in te schrijven voor het Spaarplan ga je naar je accountomgeving, klik in de Spaarplan banner op de knop 'activeren' en accepteer de voorwaarden. Hierna sta je automatisch ingeschreven.
  • Waar kan ik de producten vinden die ik met mijn spaarpunten kan bestellen?
    Als je hoofdspaarder bent, dan ga naar je accountomgeving, vanuit hier kan je naar 'Mijn spaarprogramma' en klik je op de knop 'Login voor het spaarplan'. Dan kom je in de cadeaushop omgeving waar je de producten vind die je kan bestellen met jouw spaarpunten.
  • Waar vind ik de voorwaarden van het spaarprogramma?
    De Algemene voorwaarden kan je hier downloaden.
  • Hoe kan ik een klacht over dit spaarprogramma indienen?
    Wanneer er iets niet naar wens wordt afgehandeld zullen wij ons uiterste best doen dit voor je op te lossen. Neem hiervoor contact met ons op.

Punten en producten bestellen

  • Hoe weet ik hoeveel punten ik heb gespaard?
    Op iedere pagina binnen het spaarprogramma staat jouw actuele puntensaldo. Binnen ‘Account’ vind je jouw puntengeschiedenis. Hier zie je precies hoeveel punten je hebt ontvangen en wanneer je deze hebt ontvangen. Ook staat hier een overzicht van de bestellingen die je hebt geplaatst.
  • Ik wil een product bestellen dat niet in het spaarprogramma staat. Kan dat?
    Nee, je kunt uitsluitend kiezen uit de producten die je in de catalogus ziet staan.
  • Ik wil een artikel bestellen dat tot voor kort nog in het spaarprogramma stond. Kan dat nog?
    Nee, artikelen die uit het cadeauassortiment zijn gehaald, zijn uit de collectie en kunnen niet meer besteld worden.
  • Er zijn te veel/te weinig spaarpunten af- of bijgeschreven. Hoe kan ik dat melden?
    Neem hier contact met ons op. Wij gaan dit onderzoeken en zullen het puntensaldo (bij gebleken onjuistheid) direct corrigeren.
  • Welke producten kan ik bestellen met mijn gespaarde punten?
    Op iedere pagina zie je jouw actuele puntensaldo staan. Als je hierop klikt, krijg je een overzicht van producten die je met jouw puntensaldo kunt bestellen. Ook kun je in de catalogus jouw puntensaldo als maximum puntenaantal invullen, waarna je alle producten te zien krijgt die je met dit aantal punten kunt bestellen.
  • Ik heb niet genoeg punten voor het artikel dat ik wil bestellen. Kan ik het verschil bijbetalen?
    Nee, je moet voldoende spaarpunten hebben om het artikel te kunnen bestellen; bijbetalen is niet mogelijk.

Punten en producten bestellen

  • Kan ik mijn bestelling nog wijzigen/annuleren?
    Nee, eenmaal geplaatste bestellingen kunnen niet meer worden aangepast of geannuleerd; reeds verzonden producten kunnen niet meer worden geruild.
  • Wanneer wordt mijn bestelling geleverd?
    Jouw bestelling wordt door ons geleverd op een nader overeen te komen datum. Je accountmanager neemt hierover contact met je om een afspraak te maken voor de levering.
  • Ik heb het verkeerde product ontvangen. Wat moet ik doen om alsnog het juiste artikel te krijgen?
    In dat geval verzoeken wij je het contactformulier in te vullen (via 'Contact' bovenaan een pagina in de cadeaushop omgeving) met een omschrijving van de beschadiging. Je ontvangt dan direct informatie van ons hoe het verder gaat. Het beschadigde artikel kun je kosteloos retourneren waarna je een nieuw exemplaar ontvangt.
  • Ik heb het verkeerde product ontvangen. Wat moet ik doen om alsnog het juiste artikel te krijgen?
    Alle bestellingen worden door ons met de grootst mogelijke zorgvuldigheid uitgevoerd. Als je desondanks een ander product hebt ontvangen dan je hebt besteld, verzoeken wij je het contactformulier in te vullen (via 'Contact' bovenaan een pagina in de cadeaushop omgeving). Je ontvangt dan informatie van ons over hoe het verder gaat. Het verkeerde artikel kun je kosteloos retourneren waarna wij direct het juiste artikel naar je opsturen.
  • Ik heb een vraag over het product. Bij wie kan ik die stellen?
    Je kunt jouw vraag stellen op het contactformulier (via 'Contact' bovenaan een pagina in de cadeaushop omgeving). Wij zullen jouw vraag dan zo spoedig mogelijk beantwoorden.
  • Hoelang is de garantietermijn van de producten?
    De garantietermijn is gelijk aan de door de leverancier gegeven garantie.

Favorieten

Om gebruik te kunnen maken van het opslaan van favorieten dien je ingelogd te zijn.

Inloggen