Sluiten

Verzilver je punten voor 31 januari!

Het Baars & Bloemhoff Spaarplan 2022 is alweer ten einde! Van 1 oktober tot en met 31 december kon je 3 maanden lang sparen voor te gekke cadeaus en maakte je kans op toffe prijzen. Als deelnemer ontving je voor elke € 100,- excl. BTW die je besteedde bij Baars & Bloemhoff één gratis spaarpunt. En deze punten kan je weer verzilveren voor mooie cadeaus. Heb je nog punten over? Wacht dan niet te snel en wissel deze in voor 31 januari! 
Direct naar je "mijn account" omgeving

Veelgestelde vragen Spaarplan

Hier vind je alle antwoorden en oplossingen op de meest gestelde vragen rondom het Spaarplan.

Algemeen

  • Hoe kan ik mij inschrijven voor het Spaarplan?
    Om je in te schrijven voor het Spaarplan ga je naar je accountomgeving, klik in de Spaarplan banner op de knop 'activeren' en accepteer de voorwaarden. Hierna sta je automatisch ingeschreven.
  • Waar kan ik de producten vinden die ik met mijn spaarpunten kan bestellen?
    Als je hoofdspaarder bent, dan ga naar je accountomgeving, vanuit hier kan je naar 'Mijn spaarprogramma' en klik je op de knop 'Login voor het spaarplan'. Dan kom je in de cadeaushop omgeving waar je de producten vind die je kan bestellen met jouw spaarpunten.
  • Waar vind ik de voorwaarden van het spaarprogramma?
    De Algemene voorwaarden kan je hier downloaden.
  • Hoe kan ik een klacht over dit spaarprogramma indienen?
    Wanneer er iets niet naar wens wordt afgehandeld zullen wij ons uiterste best doen dit voor je op te lossen. Neem hiervoor contact met ons op.

Punten en producten bestellen

  • Hoe weet ik hoeveel punten ik heb gespaard?
    Op iedere pagina binnen het spaarprogramma staat jouw actuele puntensaldo. Binnen ‘Account’ vind je jouw puntengeschiedenis. Hier zie je precies hoeveel punten je hebt ontvangen en wanneer je deze hebt ontvangen. Ook staat hier een overzicht van de bestellingen die je hebt geplaatst.
  • Ik wil een product bestellen dat niet in het spaarprogramma staat. Kan dat?
    Nee, je kunt uitsluitend kiezen uit de producten die je in de catalogus ziet staan.
  • Ik wil een artikel bestellen dat tot voor kort nog in het spaarprogramma stond. Kan dat nog?
    Nee, artikelen die uit het cadeauassortiment zijn gehaald, zijn uit de collectie en kunnen niet meer besteld worden.
  • Er zijn te veel/te weinig spaarpunten af- of bijgeschreven. Hoe kan ik dat melden?
    Neem hier contact met ons op. Wij gaan dit onderzoeken en zullen het puntensaldo (bij gebleken onjuistheid) direct corrigeren.
  • Welke producten kan ik bestellen met mijn gespaarde punten?
    Op iedere pagina zie je jouw actuele puntensaldo staan. Als je hierop klikt, krijg je een overzicht van producten die je met jouw puntensaldo kunt bestellen. Ook kun je in de catalogus jouw puntensaldo als maximum puntenaantal invullen, waarna je alle producten te zien krijgt die je met dit aantal punten kunt bestellen.
  • Ik heb niet genoeg punten voor het artikel dat ik wil bestellen. Kan ik het verschil bijbetalen?
    Nee, je moet voldoende spaarpunten hebben om het artikel te kunnen bestellen; bijbetalen is niet mogelijk.

Punten en producten bestellen

  • Kan ik mijn bestelling nog wijzigen/annuleren?
    Nee, eenmaal geplaatste bestellingen kunnen niet meer worden aangepast of geannuleerd; reeds verzonden producten kunnen niet meer worden geruild.
  • Wanneer wordt mijn bestelling geleverd?
    Jouw bestelling wordt door ons geleverd op een nader overeen te komen datum. Je accountmanager neemt hierover contact met je om een afspraak te maken voor de levering.
  • Mijn bestelling is beschadigd aangekomen, hoe kan ik dit melden?
    In dat geval verzoeken wij je het contactformulier in te vullen (via 'Contact' bovenaan een pagina in de cadeaushop omgeving) met een omschrijving van de beschadiging. Je ontvangt dan direct informatie van ons hoe het verder gaat. Het beschadigde artikel kun je kosteloos retourneren waarna je een nieuw exemplaar ontvangt.
  • Ik heb het verkeerde product ontvangen. Wat moet ik doen om alsnog het juiste artikel te krijgen?
    Alle bestellingen worden door ons met de grootst mogelijke zorgvuldigheid uitgevoerd. Als je desondanks een ander product hebt ontvangen dan je hebt besteld, verzoeken wij je het contactformulier in te vullen (via 'Contact' bovenaan een pagina in de cadeaushop omgeving). Je ontvangt dan informatie van ons over hoe het verder gaat. Het verkeerde artikel kun je kosteloos retourneren waarna wij direct het juiste artikel naar je opsturen.
  • Ik heb een vraag over het product. Bij wie kan ik die stellen?
    Je kunt jouw vraag stellen op het contactformulier (via 'Contact' bovenaan een pagina in de cadeaushop omgeving). Wij zullen jouw vraag dan zo spoedig mogelijk beantwoorden.
  • Hoelang is de garantietermijn van de producten?
    De garantietermijn is gelijk aan de door de leverancier gegeven garantie.

Favorieten

Om gebruik te kunnen maken van het opslaan van favorieten dien je ingelogd te zijn.

Inloggen