Sluiten

Hoe krijg ik zo snel mogelijk antwoord op mijn vraag?

Op een doordeweekse dag verwerken we honderden orders. We doen daarbij ons uiterste best om alles goed te laten verlopen en je zo snel mogelijk te helpen met jouw vragen en bestellingen. Om ervoor te zorgen dat het groeiend aantal bestellingen niet leidt tot langere telefonische wachttijden, kun je ons op allerlei manieren bereiken. Mailen, langskomen op de vestiging of toch gewoon bellen; bij ons kan het allemaal! 



Neem op jouw manier contact met ons op

Een bestelling plaatsen, voorraadhoogtes per product inzien, je bestelling volgen met Track & Trace; al deze handige functies vind je in onze webshop zodra je inlogt. Liever contact met een medewerker voor het plaatsen van jouw bestelling, het aanvragen van een offerte of materiaaladvies op maat? Dat kan! Liever mailen of toch gewoon bellen? Dat kan natuurlijk ook!


Antwoorden op de meest gestelde vragen van interieurbouwers


Hoe kan ik zien of de door mij gewenste materialen op voorraad liggen?
Voor producten die we direct uit voorraad leveren geldt: voor 17:00 uur besteld, de volgende leverdag in huis! Met de verbeterde realtime voorraadhoogte in onze webshop weet je precies of we alle materialen in huis hebben voor jouw volgende project. Is een product tijdelijk niet leverbaar en staat de voorraad op nul? Kijk dan eens in de kolom of tekst met gerelateerde artikelen. Daar hebben we de beste alternatieven voor je op een rijtje gezet.

Kan ik mijn bestelling volgen via Track & Trace?
Een grote wens: meer gedetailleerde informatie over de status van bestellingen. Als je ingelogd bent of 'jouw account' omgeving bezoekt, zie je vanaf nu precies wat de status van je bestelling is en ontvang je notificaties om je bestelling stap voor stap te volgen. Wordt jouw bestelling verzonden? Dan ontvang je een tijdslot van 90 minuten waarin onze chauffeur verwacht bij je te zijn. Zo weet je altijd wanneer je jouw materialen kan verwachten!

Hoe vraag ik (online) monsters aan?
Een monster blijft de beste manier om een materiaal te bekijken, voelen en beoordelen. Op deze pagina lees je meer over hoe je monsters aanvraagt via onze webshop.

Hoe word ik online klant en plaats ik mijn eerste bestelling?
In onderstaande video leggen we uit hoe je binnen een paar minuten online klant wordt. Met een account heb je 24/7 toegang tot de webshop, waarin ruim 4.000 decoratieve en constructieve materialen te vinden zijn en kun je bovendien gebruik maken van handige functies:

  • Inzicht in je persoonlijke netto productprijzen
  • Actuele voorraadhoogtes per product
  • Track & Trace informatie rondom je levering
  • Monsters aanvragen
  • Je eigen order- en factuurhistorie inzien

Favorieten

Om gebruik te kunnen maken van het opslaan van favorieten dien je ingelogd te zijn.

Inloggen