Het Coronavirus: hoe gaan wij daarmee om?

Het zal je vast niet ontgaan zijn dat er vanuit de overheid nieuwe maatregelen zijn aangekondigd om de verspreiding van het COVID-19 virus te beperken. De gezondheid van onze klanten, partners en medewerkers heeft onze hoogste prioriteit. Wij zijn goed voorbereid en hebben diverse scenario’s uitgewerkt om adequaat te reageren op actuele en eventuele toekomstige ontwikkelingen rondom dit maatschappelijke vraagstuk. Hieronder vind je een overzicht van de door ons genomen maatregelen. 


Leveringen

Ons uitgangspunt is dat het vervoer door moet gaan om jou als klant te kunnen blijven bedienen. Ons afleverschema blijft daardoor ongewijzigd en wij doen er alles aan om onze service op het niveau te houden dat je van ons gewend bent.  

Voor onze chauffeurs en logistiek personeel hanteren we de volgende richtlijnen: Bij koorts, verkoudheid en luchtwegproblemen is er sprake van ziekte en wordt er niet gewerkt. Al onze medewerkers wordt verzocht de “2 meter afstand regel” toe te passen, zowel op kantoor, ons distributiecentrum, als bij de klant. Op de kantoren wordt zoveel mogelijk gebruik gemaakt van het separaat van elkaar werken, in wisseldiensten en waar mogelijk thuis. Externe leveranciers en bezoekers worden zoveel mogelijk buiten gehouden en hebben enkel toegang tot de expeditie / receptie waar men achter glas reageert. Waar geen glas is, wordt ook 2 meter afstand gehouden.   

Concrete maatregelen 

  • Onze chauffeurs werken conform RIVM richtlijnen. Dit betekent: veel handen wassen, handschoenen dragen en altijd 2 meter afstand 
  • Fysiek contact wordt zoveel mogelijk vermeden.
  • Onze chauffeur laadt en lost jouw bestelde materialen of op verzoek kan dit gedaan worden door een medewerker van je eigen bedrijf.
  • Er wordt gewerkt conform de lokale protocollen bij klanten, als deze in gebruik zijn. Geef dit bij voorkeur aan bij het plaatsen van je bestelling.
  • Stopduur bij klanten wordt tot zover mogelijk beperkt.

 

Leverbetrouwbaarheid 

Wij hebben dagelijks contact met onze leveranciers om eventuele toeleveringsproblemen voor te zijn. Wij hebben nu geen enkele indicatie dat bepaalde producten op termijn niet meer leverbaar zijn. Wij zijn goed voorbereid en hebben alle mogelijke scenario’s zorgvuldig uitgewerkt. Dit betekent dat de voorraden van populaire producten uit voorzorg zijn verhoogd en dat we ook voorraden aanleggen buiten ons distributiecentrum in Zaandam. Zelfs als we genoodzaakt worden om ons distributiecentrum in Zaandam te sluiten, kunnen we op deze manier een groot deel van jouw bestellingen blijven leveren.





Landelijke dekking

Baars & Bloemhoff is een landelijk opererende organisatie met vier vestigingen. Mochten wij om welke reden dan ook genoodzaakt zijn om een vestiging tijdelijk te sluiten, dan zullen de klanten uit deze regio geholpen worden door een van onze andere vestigingen. Op deze manier kunnen wij onze leverbetrouwbaarheid en service naar jou als klant toe blijven garanderen. Zelfs als alle vestigingen zouden moeten sluiten, blijven we operationeel. Het merendeel van onze collega’s werkt nu al vanuit hun eigen huis op ons systeem en inkomende lijnen worden automatisch doorverbonden. 


Online bestellen
 

Onze website en webshop zijn 24/7 bereikbaar. Bestel je materialen bij voorkeur online in onze webshop. Op deze manier help je ons om ons serviceniveau naar jou en andere klanten zo hoog mogelijk te houden. De beschikbare capaciteit op de vestigingen kunnen we zo optimaal gebruiken voor vragen rondom bestellingen en leveringen, offerte aanvragen en materiaaladvies.

Heb je nog niet eerder online besteld of ben je je inlog-gegevens vergeten? Neem dan contact op met je vestiging. We helpen je graag verder bij het plaatsen van je eerste online order. Onze medewerkers staan uiteraard nog steeds voor je klaar, op kantoor en vanuit huis, om al je vragen over materialen te beantwoorden. Ook samples blijven we gewoon per post versturen. 



Broeinest & vestigingen
 

Omdat op al onze locaties veel wisselende sociale contacten plaatsvinden, hebben we besloten om onze Broeinest locaties en verkooplocaties per direct te sluiten voor bezoekers. Deze maatregel zal gelden t/m 1 juni. Dit betekent niet dat onze diensten stoppen. We helpen je graag verder via mail, telefoon of Whatsapp voor al je vragen over materialen en producten.

Vanaf 2 juni kun je weer terecht in Broeinest ADAM, EHV en RDAM voor advies, het lenen van samples en het materialiseren van jouw project. Om te beginnen openen deze locaties iedere werkdag van 09:30 uur tot 12:30 uur hun deuren. Plan je bezoek aan de materialenbibliotheek vooraf door een afspraak te maken met de Spin in ’t Nest van jouw Broeinest locatie. Helaas kunnen we nog geen grote groepen ontvangen, dus we willen je vragen om alleen langs te komen en de omgangsregels van Broeinest te respecteren.


Overige vragen
 

Neem voor alle overige vragen contact op met je vestiging. Wij helpen je graag verder en denken mee in specifieke vraagstukken om de continuïteit van je bedrijf en personeel zo goed mogelijk te kunnen waarborgen. 

Sluit

Favorieten

Om gebruik te kunnen maken van het opslaan van favorieten dien je ingelogd te zijn.

Inloggen